Tuesday, July 31, 2012

Circle Skirt With Lace Hem


Detalj boje čini stvarno veliku razliku. Dugo sam izbjegavala crvenu boju (barem sam pokušavala), ali u zadnje vrijeme mi nekako baš odgovaraju detalji kao što je crvena mašnica u kosi... A bez crvenog čipkastog obruba... ova suknjica bi baš bila bezveze! A ovako... meni se jako sviđa, a što je još važnije, svidila se i novoj vlasnici :) Što vi mislite?


A pop of color could make a magic! This circle skirt was boring and dull, but after trimming with red lace... I love it! And mine little cousin (for who is this skirt for) loves it, too! 
I love colors!!!

Crvena mašnica u daru je napravljena kao ovdje (samo sam za ovu umjesto čipke koristila nekakvu organza/saten traku).
Tutorijal (ako ga možemo tako zvati) za suknjicu je ovdje, a za današnju sam samo dodala crvenu čipku na rubu.

Bow is made like this one.
Tutorial for circle skirt is here.

  

 I'm linking up on those parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts